söndag 5 juni 2011

Sista jaktstigen för i år!

Min plan var att att skjuta tokbra idag och efter första två stationerna såg det riktigt bra ut, hoppet infann sig. Så på tredje station blev det bara fel o sen fungerade ingenting... En fjärdeplats blev det men jag är långt ifrån nöjd, lite sur faktiskt... Sur på mig själv helt enkelt för att jag inte tränar mer. Kul är det ju att skjuta så det är ju inte direkt så man mår dåligt av att träna - tvärtom! Förstår inte varför vi aldrig kommer iväg... Nä, nästa år ska det bli ändring på detta - meeeeeera träning ;-)

Vi fick middagsfrämmande av Gummi-Danne, lite grillat och en kall god öl till! Efter maten stack Magnus och Gummisen iväg och fiskade tillsammans med Johan. Håller tummarna att de får massor av abborre få det räcker till middag i morgon och kanske även till varsin matlåda. Själv stod jag över fisket ikväll, följer med i morgon istället. Då ska vi ta storgäddan som Magnus kämpade med förra veckan ;-)

2 kommentarer:

Kattis sa...

Men gick det över huvud taget att skjuta som det stormade igår?? I norrhassel var det nåt fruktansvärt.

Ingela Rosenholm sa...

Jodå, i skogskanten på så korta håll så fungerade det. Men spec mysigt var det inte ;-)Låg ett tröd över vägen när vi åkte hem och här hemma hade en stor asp blåst av. En jäkla storm!