tisdag 21 juni 2011

Omelett...

... blir det idag. Bättre fantasi än så existerar inte en tisdag som denna. Tänker inte klaga på vädret även om jag har väldigt stor lust. Eller joo, bara lite... Jag har skrivit det förut o nu gör jag det igen: Jag verkligen haaaaatar när det blåser! Så, då var det avklarat ;-)
Något som jag inte alls haaatar nu mer så är det jobbet ;-) Känns som jag börjar komma in riktigt bra nu med allt nytt. Visst, jag är lite långsam än så länge och ibland blir det galet, som till exempel idag... Tänker inte gå in på vad jag gjorde men kan väl säga att på en pinsamhetsskala på 1-10 så låg jag nog på 10 denna gång. Haha, sånt händer alla och det är bara att ruska av sig och gå vidare ;-)

Efter maten ska Folke koppeltränas lite. Har slarvat med den biten och måste få till det så snart det går. Kom på en annan sak i helgen som jag missat lära honom, han har inte en susning om vad "Ligg" är. Har tränat både det ena och andra, mycket nyttigt samt sånt som bara är skoj men - "Ligg" har jag helt glömt bort. Tur han är lättlärd för snart kan han det också ;-)
Vi har förresten anmält oss till valpkurs som startar 8 augusti, det ska bli riktigt roligt! Ska lägga några spår till Tage också. När jag känner att han kommit igång så ska jag boka ett par spår via SSRK. I år ska vi fixa ett hederspris Tage och jag ;-)

Inga kommentarer: