onsdag 1 juni 2011

Äntligen fredag!!!

Eller eeeeh, så var det ju inte... Det är ju fortfarande bara onsdag, men röd och ledig dag i morgon vilket är härligt ;-)

Jag är trött i skallen! Första tiden på nya jobbet fick jag så mycket info att det kändes som att allt bara åkte in genom ena örat och efter en stund ut igen igenom det andra. Nu fastnar det nån stans mitt i skallen som en klump, även det som sipprat ut tidigare verkar komma smygandes tillbaks... Antar att det fastnar på rätt ställe också för det känns som det börjar bli fullt nu. Tur att det kommer lite extra ledighet så infoklumpen i min lilla hjärna får fördela ut sig lite jämnt så mer nya saker får plats till veckan ;-) Kul är det i alla fall och jag ångrar mig inte för en sekund att jag fattade beslutet att lämna tryggheten för en tid framöver.

I morgon är det jaktstig i Röån och min plan är att vinna den också, hihi!!! Måste ju ha den inställningen om jag ska ha nån chans. Blir två till stigar i helgen också, Stigsjö på lördag och Härnösand på söndag. Sen är det slut för i år, tyvärr. Väldigt kort men intensiv period...

Nog gaggat här, snart dags för lite smarrig chokladpudding med vispad grädde, mums!!!!!

Inga kommentarer: