lördag 14 maj 2011

Pang!

Tänk att det är så kul när det smäller ;-) I morse åkte vi till Bjästa som ligger strax innan Ö-vik (ja, precis det Bjästa som har fått så mycket otäcka rubriker sista tiden...) just bara för att få vara med där det smäller, på jaktstig. Det var jag, Magnus, Roger och Bertil som åkte och kul var det! Jättefin stig samt massa trevliga människor. Visst, om vi hade tränat mer innan så hade det kunnat gå bättre men vi är nöjda. Gick bättre än vad det gjorde på stigen för två veckor sen och det är väl huvudsaken. Jag vann min klass (host, host nu viskar jag: Var ensam i damklassen) Lite dålig uppslutning var det som sagt, förstår inte varför... Kan det vara för att det var pissväder i morse eller är alla mammor och pappor och säljer bullar på barnens fotbollsmatcher? Hoppas att det inte var på grund av vädret, finns ju faktiskt skydd för det ;-)
Nu står gratängen i ugnen och till den blir det kassler till, kan hända ett glas rött till det också ;-) Efter maten ska vi... Ja, då ska vi göra typ vad vi har lust med, tex kanske skjuta lite mer ;-) Samma sak i morgon och det är så skönt. Lite ridning blir det men om jag åker på förmiddagen eller kvällen det beror på hur det känns då och vad annat som lockar ;-) Kanske en sväng till Birsta och inhandla ett till par jeans eftersom mina favvosar har gått sönder, snyft!
Det är ledighet när den är som allra bäst. Ingenting inplanerat eller massa krav, baaaaara göra det man har lust med när man har lust!

Inga kommentarer: