måndag 16 maj 2011

Nytt!!!!

Ha, vår nya lilla digitalkamera har kommit idag! Bra o ha när man inte vill släpa runt på systemkameran ;-) O så har jag avverkat min första dag, iklädd mina nya jeans, på mitt nya jobb. Trött i skallen men kul, blir bra det där. Snart ska vi äta nyfiskad strömming, gott gott gott! När jag är nyäten och mätt kanske jag får lite nybryggt kaffe och nån timme efter det är jag troligen nyduschad också. **Nu vet jag att vissa tror att det ska komma något mer rafflande här men där har ni fel för det finns faktiskt barn som läser denna blogg  ;-) ** Så... Efter en god natts sömn så vaknar jag i morgon bitti och är nyvaken igen och redo för en ny dag med massa andra nya saker!
Och dessutom så är jag fortfarande hyfsat nygift och minst lika nykär som för nästan fem år sen ;-)
Nu ska jag kolla om batteriet till nya kameran är laddat så jag får testa lite.

Inga kommentarer: