fredag 6 maj 2011

Fredag!

Jag har haft torsdag hela dagen så det har inte riktigt gått in ännu att det faktiskt är fredag. Skönt när man har fel åt det hållet, mycket jobbigare tvärtom.
Slutade tidigare idag dessutom, redan kl 15. Blev först en snabbis till Birsta för att inhandla lite presenter till två födelsedagsbarn. Världens sötaste Axel fyllde tre i tisdags och hans pappa (alltså min lillebror Fredrik) fyller 33 år på måndag. Blir gemensamt kalas morgon men vi kan inte vara med så vi firar dem på söndag i stället. Är nämligen årets första jaktstig i morgon och den kan inte missas. Har inte skjutit ett endaste hagelskott sen förra sommaren så det lär ju gå år skogen. Bössan jag ska skjuta med inköptes dessutom i höstas och det förbättrar ju inte oddsen direkt ;-) Men, men... Hur det än går så spelar det ingen roll för det är kul ändå!
Blev en stund med Ella också. Hon var så pigg och jätteduktig, synd är att jag inte kan säga detsamma om mig själv. Det har gått så himla bra senaste gångerna men idag var jag riktigt dålig. Det som stör mig är att jag verkligen trodde det skulle gå bra, kände mig ju jättepeppad. Hade väl en "sån där dag" helt enkelt... Kommer gå bättre igen nästa gång, kanske i morgon om tid blir över ;-)

Inga kommentarer: