måndag 30 maj 2011

Folke - den hungriga spårhunden!

I kväll la jag ett litet matspår till killarna igen. Nu vet Folke precis vad det är frågan om och gissa om han är på hugget! Han är fyra månader ganska exakt så detta gör vi självklart helt kravlöst baaaara för att det är så kul ;-) Att han har det i sig syns tydligt, tokduktig är han. Har lagt tre korta men olika spår åt honom nu. Samtliga startar på samma ställe, alldeles utanför ytterdörren. Men... Alla tre spåren har sedan gått åt helt olika håll och han är på dem direkt. Filmade honom ikväll för att visa världen. Önskade att jag kunnat vara tyst för jag haaaaatar verkligen att höra mig själv. Naturligtvis klarade jag inte det men det struntar jag i, lägger ut det ändå. Det är ju inte mig ni ska lyssna på, det är Folke ni ska titta på ;-)

Inga kommentarer: