tisdag 3 maj 2011

Ångrar mig!

Orkade helt enkelt inte duscha i går kväll, tänkte att det gör jag i morgon bitti. Varför lär jag mig aldrig?? Finns inget jobbigare och otäckare än att måsta kliva in i duschen på morgonen när man är nyvaken och frusen! Ska verkligen försöka komma ihåg det nu till nästa gång jag går i samma tankar och då ordentligt riva i åt mig själv: "Gå och duscha nuuuu Ingela, annars kommer du ångra dig i morgon bitti!"
Faktiskt inte mycket jag ångrar i mitt liv för utom just det där med de hemska morgonduscharna. Har gjort massor av tokiga, galna, dumma och helt och sjuka saker men... Jag ångrar dem inte! Hur vansinniga de än var så blev jag en erfarenhet rikare ;-) Sen kan jag ju ärligt säga att jag hoppas för mitt liv att mina barn inte kommer göra samma saker som deras tokiga mamma gjorde när hon var ung!

Slutsvamlat nu, dags att åka till jobbet ;-)

2 kommentarer:

Ullis sa...

Hahahah... EN sak tror jag att du ångrar faktiskt... Det har med ditt hår att göra, och det var 1987 eller 88 och sommar... Färgen blev inte riktigt vad du tänkt dig ;)

Ingela Rosenholm sa...

Haha, just då ångrade jag det nog för det blev bråttom till frisören ;-)