söndag 3 april 2011

Semester gör underverk!

Minns ni de där platskepsarna i olika färger med massa olika roliga texter på som man hade när man var liten? Inte keps kanske, var mer som en som en skärm med en snodd runt huvudet. Min var i all fall rosa och på den stod det nåt i stil med "Jag älskar skolan - på sommarlovet". Om jag hde en sån keps idag så skulle det stå: "Jag älskar mitt jobb - på semestern". Skämt o sido, jag trivs faktiskt med mitt jobb men.. Herrejäklars vad skönt det är att vara ledig! Tror aldrig jag njutit så mycket av semester någon endaste gång som jag gör av denna. Antar att den kom i precis rätt tid och var välbehövlig ;-) Ett bevis på det är att bara efter en vecka så är faktiskt mina gräsliga påsar under ögonen nästan helt borta. Har faktiskt oroat mig över dem och funderat hur jag kommer se ut om tio år när jag redan nu har sådana påsar. Men nu vet jag... Det var "tröttpåsar" och ingenting annat ;-)

Visst, man kan ana dem men det är stor skillnad mot för en vecka sen ;-)

1 kommentar:

Kattis sa...

Ja jösses, vilken skillnad. Du ser liksom utvilad och glad ut! Kram