fredag 11 mars 2011

Puh, vilken vecka!

Veckorna går ju i och för sig snabbt när man har mycket att göra men det får ju finnas nån måtta! Många veckor av konstant dåligt samvete, hur man än prioriterar så blir det fel och man räcker inte till. Egentligen ska jag inte klaga för jag tycker ju att det är kul också. Blir glad och mår bra av att få andra uppdrag, gör bara jobbet varierande och spännande. Gillar utmaningar helt enkelt! Är nog jag som måste lära mig sätta stopp ;-) Hur som helst så är det två veckor kvar och sen är jag ledig i fem hela veckor. Finns bara en sak att säga om det - Jäklar så skönt det ska bli!

Ska börja träna på o vara ledig redan nu i helgen för jag tänker inte ägna en tanke åt jobb (från och med NU) och inte göra ett skit som jag inte har lust med. Fint väder ser det ut att bli i morgon så jag ska njuuuuta av solen, ägna massor av tid med Tage o så förstås med Ella.

Nu ska jag inleda helgen med ett glas rött och en jällemysig fredag kväll!

Kram och Trevlig Helg på er!!!!!

Inga kommentarer: