lördag 5 mars 2011

Min plan sprack!

Hade ställt klockan för att komma iväg och rida tidigt idag. Var mycket optimistisk ang blåsten igår kväll, helt övertygad att den slulle lägga sig tills idag. Men icke! Inge kul när det blåser så här samt att hästarna blir alldeles knostriga. Har jag tur lugnar blåsten ner sig under eftermiddagen.

Nu vet jag inte vad jag ska göra... Kenske en tur till Birsta eller rentav in till stan? Strosa lite och ta en fika ;-)

Snart dags o väcka kärleken som fortfarande ligger och sover efter att klivit upp mitt i natten och hämtat sin bonusdotter, nyss hemkommen från Milano.

Dottern är som sagt hemma i tryggt förvar nu. Hon lider av "jetlag" (inte för tidsskillnaden om det ens är nån, snarare av många vakna nätter) så hon får sova vidare...

Inga kommentarer: