onsdag 23 mars 2011

Med risk för o vara lite tjatig...

...så vill jag bara inleda detta med att säga -Tre dagar kvar!!!!!
Så, då var det sagt och eftersom ni vet vad jag menar så fortsätter jag med lite annat ;-)

Tror det har varit en bilarnas dag idag. Och då menar jag inte att de har haft en bra dag, tvärt om! Svägerskans bil dummade sig tidigare i dag på väg in till stan. Och så vår svarta (skit-)Volvo, den slutade ladda när jag nästan var framme på Färsta efter jobbet. Jag och My studsade fram sista kilometern och vi hann inte mycke längre än in på parkeringen där så dog den. Tur att vi kom ända fram för det var bråttom då jag hade Fannys grejer i bilen och hon skulle rida om fem minuter. Trots flera försök att få den att vakna till liv igen så slutade det med att Magnus fick komma dit och byta batteri så vi fick ett laddat. Den tuffade på hem utan stopp men nu får den stå där den står, den är bara till bekymmer!

Om max 6 veckor ska Volvon skrotas för då kommer vår nya fina och rymliga bil så håll alla tummarna att den bara går och går och går ;-) Så här ser den ut fast den är svart metallic.

7 kommentarer:

Unknown sa...

Inte skoj alls nu med bilarna ! jag får ta pappsens idag.. och måste ha skjuts till jobbet i helgen..suckar**

Ingela Rosenholm sa...

Ordnar sig, vi får hjälpas åt ;-)

Kattis sa...

Hoppas verkligen ni slipper vänta lika länge som vi fick göra!

Ingela Rosenholm sa...

Jaa, jag berättade om er försening för säljaren och frågade om de brukar hålla vad de lovar ;-) Han hade aldrig varit med om förseningar av dessa bilar så håll tummarna att det inte krånglar...

Men varför får ni så fin bild bredvid era kommentarer och jag bara ett fult & tråkigt B?

Unknown sa...

Ja du bruden.. det är vällans nån liten pillig gadget /inställning ...som gör att vi får bilder alltså...Kanske du måste ha en profil bild?

Kattis sa...

Tror som C - att det måste bero på profilbilden :-)

Ingela Rosenholm sa...

Hmm, trodde jag hade det jag men icke! Måste genast fixa!