onsdag 2 mars 2011

Äntligen!!!

Efter jobbet idag gjorde jag och Magnus något jag väntat på länge. Vi var äntligen och hälsade på Söt-Folke! Så liten och gullig så jag har väl aldrig sett nåt liknande. Han kom upp på benen för ca en vecka sen och så länge "han håller sig på mattan" så går det nu riktigt bra. Hamnar han däremot lite på sidan om och har lite för bråttom, då åker benen isär så där som för Bambi på hal is ;-)
Fashinerande (hur det nu stavas...) också att se hur mamma Kajsa uppfostrar honom. Maten utdelas numer av henne bara i hagen, inte utanför. Försöker Folke äta någon annanstans så säger hon ifrån.

Tror inte jag kommer kunna hålla mig från att hälsa på igen innan vi får ta hem honom. Ett besök till lär det nog bli ;-) Tyvärr knäppte vi inga kort, det får bli nästa gång...

Inga kommentarer: