fredag 11 februari 2011

Vilken resa!

Vi vaknade kl sex och halv åtta var vi på väg. Mellanlandade i Riddarhyttan för att träffa Tages mamma, syster med familj ;-) Verkligen jätteroligt att få träffa dem igen och de tyckte Tage blivit så fin. Synd bara att syster Emma höglöpte. Tage fick träffa sin mamma en liten stund men han var så upp i varv av den jättemysiga tjej-lukten så vi fick bryta efter en stund. Det kommer fler tillfällen så de får leka alla tre! 
Här är de, flickorna. En svensk vit älghund vid namn Anja, syster Emma & mamma Tiffy.


De bor så himla fint Bibbi & Svante, en av de mysigaste gårdar jag sett. Tyvärr så har dom nå´t som vi inte har och inte vill ha heller... VARG! Kvällstid törs de inte släppa hundarna lös på sin egen gård då det stryker varg alldeles intill. Himla läskigt, hoppas hoppas vi slipper de problemen här!

Så småningom kom vi fram till Forshaga Gymnasium och jag har bara en sak o säga: Vilken skola! Helt suveräna lärare/personal, fint boende och de verkar ha en otrolig gemenskap. Bestämmer My sig för att gå där kommer hon & Hugo få tre jättehärliga år tror jag ;-)

Sen skulle vi åka hem... Alla vet ju vad det var för väder igår så jag behöver inte berätta. Vi kom hem halv sex i morse på grund av skitvädret. När vi väl kom hem gick det inte att köra upp på gården så det var bara att packa ur hundar mm ur bilen och gå i snön... Jobbigt när man är så jäkla trött!
Vi har sovit ca två timmar var sen igår morse så jag kan lova att när vi ätit så kommer vi somna ovaggade ;-)

Inga kommentarer: