lördag 5 februari 2011

Lördag morgon!

Äntligen hemma, har sovit som en stock inatt! Ljuvligt att sova i sin egen säng efter natt på hotell. Min hemlängtan infinner sig alltid redan när jag börjar packa väska inför nån tråkig resa. Visst är det kul att resa bort och få sova på hotell men inte ensam.
Klev upp kl 6 i morse med Magnus som skulle ut och "leka" med Johan ;-) Min plan var att dricka lite kaffe tillsammans och sen tänkte jag lägga mig och sova någon timme till, kanske till och med låta vovvarna komma upp i sängen och mysa lite med. Men... När Magnus åkt så var jag ju tokpigg så det där med att krypa ner under täcket igen, det struntade jag i.

Fredag kvällar och lördag mornar är de mysigaste på hela vackan. Långt kvar till slit & släp igen och bara göra det man har lust med. Ja, oftast i alla fall ;-)

Inga kommentarer: