lördag 12 februari 2011

Dålig förlorare

Ja, jag är en dålig förlorare men jag försöker verkligen anstränga mig för att inte visa det. Spelar jag något och förlorar första gången så kan jag anstränga mig så pass att jag inte ser ett dugg berörd ut av det. Andra gången.... Då blir det jobbigare! När det börjar bli tre, fyra förluster på raken då klarar jag det inte, blir skitsur och vill inte spela mer.
Många är dåliga förlorare så jag är inte ensam. Det värsta med mig är nog att jag är en usel vinnare! Att tex  spela Fia med knuff med mig måste vara gräsligt, kan helt enkelt inte hålla tillbaks min stora glädje när någon blir knuffad (om det nu inte är jag förstås). O så Chicago då... Skrattar alldeles för gott och länge när någon glömmer att de har köpstopp och åker ner på noll (samma här, så länge det nte är jag förstås).

Många låter sina barn vinna - DET skulle jag aldrig göra och har aldrig gjort ;-)

Inga kommentarer: