söndag 23 januari 2011

En till blogg!

Vi har ju en blogg på vår hemsida men där var det tänkt att vi skulle berätta om våra stora jaktäventyr och om vad som händer i vårt hundliv. Trodde inte jag skulle tycka det här med bloggning va kul alls men där hade jag fel! Nu skriver jag så mycket annat trams i den bloggen så det som var tanken från början försvinner liksom i mängden ;-)
Den andra bloggen kommer självklart leva kvar men här tänker jag sväva ut om allt annat kul också. Eftersom jakt och hundar är mina stora intressen kommer självklart denna blogg också innehålla en hel del av det också!

Nu ska jag bara försöka lära mig hur det fungerar här samt hur jag vill att det ska se ut. Helsikes mycke mer funktioner här än i den andra blogen... Tååååålamod Pinglan!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Men jag börjar få lite kläm på det så hojta om du behöver ass..

Ingela Rosenholm sa...

Mm, behöver nog det...